.


Ni vet den känslan när man vill kunna berätta för en person att allting kommer att bli bra. Berätta för personen att allt är mardröm och att hon kan vakna nu. Ni vet känslan ni får inom er när personen som betyder allra mest för er gråter & det finns ingenting du kan göra för att förändra. Det är då som du på riktigt känner dig hjälplös. & det är den värsta känslan som finns. 

Om jag hade trollkrafter skulle jag ha trollat tillbaka allt som det var förut. Om jag hade pengar hade jag betalt alla kostnader för att hjälpa. Om jag kunde spåkraft skulle jag ha hunnit ändra på framtiden innan det var försent.
 
Det enda jag kan ge dig just nu är mitt hjärta, min axel & min hand. Mitt hjärta är ditt att prata till för all framtid. & mitt hjärta kommer alltid att lyssna. Min axel är din för att alltid kunna luta dig mot den. Var vi än är någonstans. Slutligen har du min hand, som kommer att hålla din för all framtid. 

Världen har förlorat en ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0