En fredag som varit snäppet bättre än andra















Inledde dagen med att åka till Kristianstad med mamma innan jag gick på min första & enda lektion. Just nu har Hässleholm besök av international streetmarket, vilket innebär att ett tiotal vagnar står uppradade på torget med mat från hela världen. Gick ner en runda med My & Julia & käkade lunch med Karolina, Jonna, Wilma, Zacke, Nikki, Victor & Maja! Därefter tog jag inlinesen till gymmet & körde ett pass innan jag stack ner till stan igen & åt kreps med Linnea. Körde sedan hem till henne & vi tog en powernap i hennes säng. 

Ikväll köpte familjen hem några måltider från torget som vi åt innan jag åkte & spelade padel med mina vänner Jonna, Elias & Pontus! Spelade i två timmar innan vi åkte hem till Elias & spelade sällskapsspel & kollade på skräckfilm. 

What a day. Jag är så tacksam för de personer jag har omkring mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0