2 days






Tänkt att berätta om två dagar i streck. 
Igår vaknade jag upp i ett molnigt Göteborg, men vädret höjde mysfaktorn några grader då vi kusiner åkte in till ett café och åt en världsgo frukost. Det var verkligen jättemysigt. Runt ett-tiden sa jag hejdå till familjen Krokström som fått stå ut med mig i några dagar och satte mig på tåget hem till hålan. 

När jag kom hem tog jag och Felix en inlinesrunda på en timme innan vi åt kvällsmat tillsammans. Därefter körde jag till Jonna, Alice & Amanda innan vi körde vidare till utestället Martin&Martin i Kristianstad! Träffade många vänner jag inte träffat sedan jag åkte vilket var jättekul! 




Idag åkte jag, Frida och mamma till Åhus! Jättehärlig dag med massa sol, tyvärr inget bad, glass i stora lass och prat i mängder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0