Fixdag


Nu kan jag bocka av min "flitiga dag" på listan. 
Idag har jag varit själv hemma hela dagen och fixat lite. Blandannat så har jag ringt runt om jobb till i höst. Det kommer verkligen att kännas så annorlunda att inte gå till skolan! Jag menar, aldrig mer ska jag sätta mina fötter innanför skolans dörrar. För mig som knappt hunnit landa från Italien och tagit in att jag tagit studenten, är det svårt att förstå.
 Ikväll tränade jag min första innebandyträning på över tre månader! Vilken känsla...var rädd att jag skulle hålla klubban upp & ner när jag kom dit. Så längesedan! Men som tur är det fortfarande lika roligt. 
Efter träning körde jag ner till derbyt mellan IFK & HIF där jag var med Linnea. Efter matchen körde vi hem till henne och pratade igenom mer noggrant allt som hänt de senaste två månaderna. Så välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0