I'm in Sweden & turning 19

 
 
Efter 2 månader själv i Italien & 1 erfarenhet rikare, har jag satt mina fötter på svensk mark! Det känns fruktansvärt konstigt! Jag ska skriva ett större inlägg om resan senare. Om vad dessa månaderna har gett mig, massa bilder osv. 

Men idag väljer jag att skriva om de två dagar jag hitintills har haft hemma i Sverige! Igår sov jag ut så länge jag kunde & gjorde ingenting på hela dagen fram tills farmor, mormor & morfar kom hit. Vi fikade, visade bilder från Italien & pratade om de 7 veckor som gått. Passade även på att fira min födelsedag lite i förskott tillsammans med dem. På kvällen fick jag äntligen träffa Molle & vi hade en hejdundrans myskväll. 



Idag, den 3 augusti, är det min 19 årsdag! Jag har inte ens haft tanken på det förrän igårkväll, allting har nämligen gått i en hysterisk fart på sistonde. Helt plötsligt befann jag mig i Sverige istället för Italien. Mina planer var att åka till Venedig på min födelsedag, men får erkänna att Åhus strand nästan är minst lika bra. Host. I allafall var sällskapet tusen gånger bättre än vad det hade varit Italien, för där hade jag fått fira min födelsedag helt själv imed att teamet är lediga olika dagar! Så idag tog jag, min bror & Alicia bilen till Åhus & spenderade en lugn heldag på stranden. Ikväll hade jag, mamma & pappa picknick vid hovdala. Det var jättemysigt. När jag kom hem gick jag en runda med Jonna som jag inte träffat sedan jag åkte iväg & till min förvåning överraskade Elinore mig när jag kom hem! Hon knackade på dörren med en söt liten present i handen.
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0