My!




Klockan nio & elva imorse hade jag två möten bokade med Läredaskolan och Grönängsskolans rektor angående vikarie i höst.
 I eftermiddags var jag ÄNTLIGEN barnvakt. Som jag har saknat dem. Ja, hela familjen egentligen. Idag fick jag passa två andra barn också, deras granne och en tjej från USA. Riktigt skoj! Vi spelade kubb, vanligt spel, fikade och klingade på gitarren
Tillsist, gissa vem som kom med tåget lite senare & var här ikväll? Samt kom med en försenad fördelsedagspresent. Jo My! & det var så kul att få träffa henne! Vi har både hunnit med att åka inlines, snacka massa och äta squash-pizza! Jag tipsar alla jag känner att äta squash-pizza. Så enkelt, nyttigt och gott! Det är alltså tortillabröd in i ungen med tomatsås, rödlök, ost och squash på. Sedan lite sallad över. Magi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0