No school


Om allt varit som vanligt skulle jag haft min första skoldag efter sommarlovet idag. Men nej, jag har ju tagit studenten. Jag ska visst aldrig tillbaka till skolan igen. Så. Himla. Konstigt. 

Istället tog jag cykeln & trampade på till Västerskolan för ett kort möte med deras rektor & sedan till några förskolor som ligger samlade på Ljungdalaområdet. Jag har nämligen fått just Ljungdala som mitt område när det kommer till timvikarie på förskolor i höst, vilket känns tryggt & väldigt bra! Samtidigt ska jag jobba på Skånes Djurpark & hoppa in på olika fritids i Hässleholm är det tänkt. Redan på måndag ska jag vikariera på Läredaskolan! 

Ikväll tränade jag innebandy & det var sista träningen innan vår första träningsmatch som ska spelas imorgon mot Olofström. Är en mix av spänd, förväntansfull & så in i bombens taggad...


Kommentarer
Postat av: elin

åh så roligt kajsa, jag har med fått bland annat ljungdala som ett av mina områden inom dagis/förskolor, hoppas vi ses någon dag! :)
kram

Svar: Åh men nej vad kul! Det hoppas verkligen jag med!!
Kajsa Nilsson

2015-08-20 @ 19:00:30
URL: http://nouw.com/eln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0