NYC

 

 

Kommer ihåg förra året när jag stod på toppen av Empire State Building & blickade ut över New York. Kommer ihåg hur hela staden blev miniatyrlik. Byggnaderna, de gula taxibilarna & allra minst alla människor. Då slog det mig. Om vi människor är så små, tänk så små våra problem egentligen är. Då talar jag om de problem vi alltid förstorar upp, men som egentligen inte är stora. Det är då vi ska se allt från ett större perspektiv. Likt att stå på toppen av Empire State Building & blicka ut över New York. 


Checkat av ännu en dag på djurparken. När jag kom hem blev det söndagsmys med familjen efter att ha sprungit en dryg halvmil med pappa. Nu är jag redo för en ny spännande vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0