Two days has passed


Att börja jobba ett och sluta halv fem säger sig själv. Både igår och idag blev jag nämligen inringd som vikarie på Västerskolans fritids. Än så länge har jag svårt att kalla det jobb med tanke på att jag bara har spelat fotboll, innebandy, kortspel och dunkgömme.

Både igår och idag har jag även tränat innebandy om kvällarna, men idag innan träningen var jag med en kort stund på avskedningsfika för Michalea. Hann komma när alla ätit upp men bättre sent än inget såklart. Därför snodde jag denna bilden av Karolina. Michaela ska nämligen flytta upp till Gamleby och gå fotoskola, vilket hon förtjänar mer än någon annan.

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin header

Svar: Tack så jättemycket!
Kajsa Nilsson

2015-08-20 @ 01:12:06
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0