Intervju

Sommaravslutningen förra året med Päran, då mådde vi vill jag lova!

Ojoj vilken dag! Fått lite nya perspektiv! Eller ja, det är inte så att något stort & märkvärdigt har skett, men ni kommer att förstå! 
Mitt gymnasiearbete handlar om sjukdomen depression & idag intervjuade jag en vuxen jag känner som tyvärr har hängt i dem krokarna. Det var väldigt gripande när hon berättade sin historia. Svårt att förstå vad som faktist kan hända med en person när det slår över & det värsta av allt, att det kan hända vem som helst. En rejäl tankeställare. Tror det är viktigare än vad vi tror att ibland stanna upp & som hon sa det, värdera vad som är viktigt.
Som tur är mår hon bra idag, vilket gör mig mer än glad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0