Min tredje lediga dag!



En av de bästa dagarna på veckan är såklart dagen jag är ledig. Jag vaknade klockan ett innan jag gick & övade till musikalen "Tarzan". På vår lediga måste vi alltid vara med på eftermiddagsträningen & sen jobbar igen vid 20.30. 

Efter träningen cyklade jag & Frederika ner till stranden bredvid & spenderade vår eftermiddag där. Låg & pratade hur mycket som helst vilket var jättekul. Sedan tog vi också en timme till att ringa hem & sen gick vi till baren & köpte varsin glass. Så så gott. På hemvägen cyklade vi inom supermarket & köpte bröd, italiensk skinka & salami som vi åt till kvällsmat. 

Ikväll har jag stått i publiken till kabaréshowen, men innan dess hann jag cykla & köpa jordgubbar, sätta mig vid stranden & vara själv en stund. Det är viktigare än vad man tror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0