They are here!



Gissa vem som är gladast i hela världen för att hennes familj precis har kommit ner till Italien?!?

Jag har aldrig känt en sådan känsla som jag fick när jag såg bilen komma. Jag sprang mot mamma, pappa & Felix med händerna för ansiktet & grät. Det blir så mycket tydligare hur mycket din familj verkligen betyder för dig när du är ifrån dem så länge. Jag lovar er, efter dessa tre månaderna kommer jag att ha en helt annan syn på saker & ting.

Så idag lekte jag i poolen med barnen på eftermiddagen. Mamma, pappa & Felix tittade på. Sedan ikväll hade vi karaokekväll & lekar vid hoppborgarna. Efteråt tog jag, Felix & några danska vänner jag lärt känna, varsin glass vid baren. Nu ska jag sova. Imorgon är jag ledig & då ska jag & familjen till Grado! 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul att familjen hälsar på :)

Svar: Ja verkligen! Är så glad!
Kajsa Nilsson

2015-07-12 @ 01:50:46
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0