Village



Dagarna rullar på bra fort! Just nu har jag svårt att skilja på dem & jag tycker det känns väldigt overkligt att jag har varit iväg i snart tre veckor alldeles själv. 

Det är en speciell känsla att stå på egna ben. Man märker faktiskt på något konstigt vis redan nu hur man utvecklas. Jag menar, varje dag går jag fram & har korta samtal med över 50 främlingar från världen över. Om jag sagt det till mig själv för bara något år sedan hade jag aldrig trott på det. Varje dag ställs jag för utmaningar som ibland känns för tuffa. Men som sagt, hur det än känns så kommer jag att ha med mig det hela livet. Just nu dessa dagarna är jag inne i en väldigt saknig period. Men så måste det få vara! Håller på att ställa om mig till detta livet & när det inte alltid går som på räls börjar man tänka mycket & saknar tryggheten! Men någonstans långt in så gillat jag det. För jag vet om hur bra det här är för mig & att det med tiden kommer att bli bättre.

Igår på miniklubben var jag på stranden & lekte & idag plaskade vi runt i poolen. Ikväll uppträdde jag på scenen & sedan satt vi ett gäng utanför där vi bor & bara snackade. & det bästa av allt, imorgon är det min lediga dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0