Ledig dag!


Min första lediga dag är nu gjord! Det mest galna var att jag vaknade av mitt alarm 12.45 för att äta lunch med animationteamet. Sov som en stock till dess. 
Efteråt övade vi sista dansen till musikalen "We will rock you" & sedan begav jag mig ut på äventyr. Jag ville utforska Grado, staden campingen ligger vid tätt intill. Vi har fått varsin skrutten cykel här nere, så efter att jag packat en ryggsäck med kamera, karta & mobil cyklade jag till staden. Där stannade jag i några timmar & det var verkligen riktigt kul att utforska en stad på helt egen hand. Hittade den stora stranden som är magiskt fin, hamnen, supermarket, vindsurfing osv. Stannade ett långt tag vid stranden & lyssnade på musik. 

Jag tog massa bilder när jag var iväg, men sirligt nog fungerar inte mitt internet till att ladda upp bilderna just nu! Hoppas att det går imorgon!

När jag kom hem hade vi minidisko & efteråt show, men då stod jag bara & klappade igång publiken. Nu ska jag sova! Hoppas att ni sover gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0