Midsommar



Som ni vet har de senaste veckorna varit hektiska med mindre sömn än vanligt & det kände jag av när jag vaknade imorse. Jag var så trött... Därför har denna dagen till en början känts långsammare än vanligt. Som tur är kommer vi att ha en helt ledig dag varje vecka & min är troligtvis snart.

Efter lunchen idag sprang jag en runda innan vi skulle dansa med barnen på scenen! När uppträdandet var slut klockan elva, köpte vi varsin liten glass & satte oss vid ett bord. Jag tog nutella & I have a new favorite. 

Som ni hör har jag inte firat någon midsommar idag! Italienare har aldrig hört talas om det haha! 
Men jag hoppas att ni alla har/har haft en fin midsommarafton! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0