Musical



Ciao! Tog lite bilder inne i miniklubbhuset & scenen vi uppträder på!

Idag efter minuklubben, minidiskot & lunchen övade vi till musikalen. Jag ska vara en av huvudkaraktärerna & vi övade på en dans. Jag ryser, det var så kul! Vi stod ett gäng på scenen, solen värmde & vi lärde oss koreografin som vi ska göra tillsammans i takt.
Även på minidiskot är där nästan tio låtar med rörelser till som jag sakta håller på att lära mig. Ikväll hade vi minidisko igen & då dansande vi samma danser med alla barn & lekte en & annan lek. Sedan hoppade vi att öva till musikalen, så istället satt vi ett gäng & nära campingens restaurang & bara snackade. Snart ska jag gå tillbaka till dem innan vi alla går & lägger oss. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0