My arrival & first day!



CIAO!
Äntligen har jag fixat wifi & kan skriva mitt första inlägg från Grado i Italien!

Jag har så mycket jag vill berätta men tänkte i helhet skriva om min ankomst, första & andra dag här nere! Min pappa jobbar i Italien en gång i månaden & flög med mig ner! Vi anlände till campingen sent på kvällen & välkomnades av min huvudchef Gianluca & Alessandro! Sa hejdå till pappa & följde med dem bort till animationteamets samlingsplats. Det var utan tvekan en speciell känsla när jag gick in & alla satt & väntade på mig. Allihopa var väldigt öppna, ställde frågor & skämtade. Fick direkt en positiv känsla som utan tvekan har hållit sig kvar. Teamet jag jobbar i är verkligen jättesnälla & dem att verkligen hand om mig. Var & en av dem har så fina personligheter.
Samma kväll gick jag & la mig direkt imed att jag var dödstrött efter studenten, studentbalen & flyget.

Nu till min första dag! Vill egentligen berätta alltihop men okej, kortfattat från början. Först höll jag, Allison & Geulia i miniclub. Så himla kul! På campingen finns det ett jättefint, stort hus där vi håller till. Jag ska visa er bilder senare! Efter pyssel, ansiktsmålning & minidisco på stranden, gick vi till poolen & höll i "tropical dance" med alla gäster! Efter lunch övade vi till en musikal vi ska hålla i om två veckor! Sedan gick vi tillbaka till minuklubben & blåste upp hoppborgarna. Vid sju åt vi gemensam middag innan minidisco & karaokekväll! Därefter hade vi ännu en övning till musikalen innan vi kastade oss i sängarna. Hör ni hur sjukt allting låter?

Idag höll jag i miniklubb & ikväll uppträdde jag på vår stora scen med "Don't stop believin"! Det var verkligen magiskt kul! Jag menar, är det här ett ärligt talat ett skämt? Ska jag hålla på att uppträdda hela sommaren, leka med barn, lära känna nya människor &
bo vid medelhavet? Jag kan inte förstå det. 
Nu är klockan två på natten är & två kompisar cyklade precis in till Grado för att köpa något att äta, så ska vi tre äta tillsammans & snacka innan vi går & lägger oss! I will get use to this life. 

Hoppas att allting är bra med er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0