Pool



Idag var det första gången jag badade i campingens pool! Vi i Animationteamet får inte bada i poolen eller vid havet på här på campingen, men som tur är finns det andra campingar med pool vi kan gå till & fina stränder precis utanför stängslet. Dock är min favvo den stora stranden inne i Grado! Men anledningen till att jag fick bada i poolen idag var för att vi hade lekar där i med minuklubben! & såklart lekte jag & Allison lika mycket som barnen. 

Efter över en timmes lek öppnade jag hoppborgarna & nu ligger jag här i min säng & ska försöka sova lite innan kvällen. Ikväll har vi minidisko & välkommenshow! Men jag är inte med i showen utan ska bara klappa igång publiken, vilket passar mig fint idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0