Uppträde!



Sorgligt nog har jag inte hunnit göra över bilderna hit! Ni förstår, just nu är dagarna fullproppade med arbete. Jag äter frukost 8.30 & övar till musikalerna till efter midnatt. Däremellan har vi endast 45 minuters rast & dem går utan tvekan till att sova. Som sagt ser det bara ut såhär nu när vi ska lära oss allting, sen blir det siesta!

Men idag har alltig flutit på bra idag. Pyssel på minuklubben & ikväll uppträdde jag med "The greatest love of all" på scenen". Det är så kul här nere för man testas hela tiden. Två timmar innan showen "Kajsa, du ska sjunga". Sedan går jag runt & pratar med nya människor 24/7 & det är så kul! Snacka om att öva på smalltalk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0