Audition





Rakt på sak, stanna tiden. Här & nu.
För jag har verkligen insett att jag har så galet många anledningar till att vara glad för, vilket egentligen vi alla har. Det spritter verkligen i kroppen när jag tänker på det. Mina vänner är en stor anledning till detta. Jag har liksom slutat att vara rädd för framtiden & slutat att oroa mig. Allting löser sig. Det vet vi. Livet är ju ett äventyr. Såklart kommer det up & downs, men det är det som gör oss starka & modiga.

Idag var det ingen vanlig dag utan glasspremiär! Vi hade världens längsta rast & utnyttjade tiden till max. 
Ikväll har jag varit på audition för att delta i shower på Skånes Djurpark! Herregud vad det var kul! All nervositet släppte när jag öppnade dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0