Skateboarding



Såhär en söndagskväll kör jag på en throwback till sommarkvällen i Florida. Tog brädan & åkte längs strandvägen samtidigt som jag såg solen gå ner. Det är sådana stunder jag gärna blickar tillbaka till. Stunder då man mådde sådär extra bra. När jag var liten sa min pappa alltid till mig att jag skulle komma ihåg hur jag mådde de stunder jag var som lyckligast. För när livet blir lite svårare kan du blicka tillbaka till just det ögonblicket & av någon anledning kommer livet plötsligt att kännas lite enklare. 
Idag var vädret piss kasst värdelöst. Planerna jag & Molle hade uteslöts & istället fick vi blev det en filmdag under filtar, men lika bra var det ska ni veta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0