Learn

I förrgår när jag åt baguette med min bror vid floden Seine i Paris

Är så glad!! Det är så många småsaker som får mitt leende att gå på högvarv. Har verkligen kommit till insikt att livet inte behöver vara perfekt för att det ska kännas perfekt. Det är verkligen så. Det räcker att uppskatta, vara sig själv, ta vara på det man har, glädjas åt andra & inte döma. Så gör jag & det fungerar för mig. Allt & alla har sina brister & när du väl har förstått det, det är då du kan börja leva.

Idag har jag jobbat på Skånes Djurpark hela dagen! Har saknat det så! Fått några riktigt fina vänner där & fick även veta att jag har jobb på djurparken 2016 också. Lyckorus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0