Skånes Djurpark




De senaste dagarna har det hänt massor! Kör därför en snabbrepris.

onsdags var jag på studentfest. Att det endast är 28 dagar kvar till jag springer ut i min vita mössa är svårt att förstå. 

Igår jobbade jag på djurparken hela dagen! Vilken magisk dag det var. Vi slog flera rekord, bland annat gästrekord. På kvällen firade Jonna & Linnea sin 18 årsdag! 

Idag har jag tagit mig till djurparken igen, men den här gången som gäst & barnvakt till mina två busungar! Tog med dem på en heldag till djurparken & vi hade så kul. När jag kom hem hoppade jag in i duschen för att sedan åka & äta på restaurang med laget. 

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vad mysigt att vara på djurpark! :)

Svar: Ja verkligen!
Kajsa Nilsson

2015-05-16 @ 08:27:18
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0