Trying to

 
Don't forget, www.nouw.com/kajsalnilsson.
 
Tog bilen till Fyrklöverns förskola imorse för några timmars jobb. Jag jobbade inte längre än halv ett idag, för jag var kallad till intervju på Skånes Djurpark klockan halv två. Det var en intervju till en ledarskapsutbildning som blev tilldelad Spirit Award år 2006 för att ha varit det bästa ledarträningsprogrammet bland alla parker i världen. Så där satt jag på en stol mitt emot min egna chef & chefen över Kongeparken i Stavanger i Norge. Tyvärr tror jag det är viktigt att ha jobbat i djurparken i sommar, men jag tänkte att det aldrig skadar att testa! Ikväll har jag varit hemma hos Frida Galfi & myst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0