Hard time

 
Istället, www.nouw.com/kajsalnilsson

Vad är meningen med livet om vissa inte får chansen att leva det? Varför bygga upp allt om det kan rasa på mindre än en sekund? Varför ska livet vara så skört & fruktansvärt orättvist? Tre frågor som snurrar runt inuti mitt huvud då jag lämnar några tuffa dagar bakom mig. 

Idag har jag jobbat på Skånes Djurpark, vilket jag ska göra imorgon med. Detta är fjärde helgen i rad jag håller hus nära Skånes mittpunkt. Vilken tur att det är världens bästa jobb. Ikväll har jag haft Linnea på besök. Letat resor, spelat kort & ätit.


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Supergott!
Kajsa Nilsson

2015-09-13 @ 20:10:46
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0