Rutin

 
Jag har börjat med en ny rutin. Varje söndagkväll är det tänkt att jag ska planera inför veckan som kommer. Först kollar jag igenom hur mycket jag ska jobba. Sedan övergår jag till det roliga, vilket är att skriva upp en rolig sak per dag som jag ska göra. Det kan vara allt från att luncha med en vän, spela innebandymatch eller att se premiären av ett nytt tv-program! Vad som helst egentligen. Själva dealen är att jag måste skriva för varje dag. På så sätt blir veckan mer efterlängtad & istället för att längta till helgen är man ett steg närmre att leva i nuet. Ta efter tycker jag!
 
& som sagt, glöm inte att gå in på min nya blogg istället! www.nouw.com/kajsalnilsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0