Sovmorgon

 
 
 
Äntligen fick jag min efterlängtade sovmorgon. Firade med att bjuda mig själv på en extra god frukost. Efter lunch satte jag mig på cykeln & trampade till Västerskolan. Det är skoj att vara vikarie. Idag har jag nämligen spelat kort, innebandy & pingis med barnen. Ikväll har jag varit barnvakt, deltagit på ett fyspass med laget i ösregn & efteråt tittade vi på herrlagets träningsmatch.
 
Förresten så håller jag på att byta bloggportal & därav byta bloggadress! Istället för att heta www.kajsalinneanilsson.blogg.se, ska ni skriva in www.nouw.com/kajsalnilsson. Jag har flyttat över alla mina inlägg, så allting kommer att finnas där som vanligt! Ni som vill kan redan nu börja att klicka in på den istället. Men för er andra så fortsätter jag ett tag till att uppdatera på båda bloggarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0